Filippas

Alla inlägg under juli 2013

Av Filippa Andersson - 21 juli 2013 13:43

Hejhej, nu tänkte jag göra en så kallad This or that tag!  Och för dom som inte vet vad ThisOrThat är så äre t.ex cola/fanta, häst/hund så får jag välja något av det! :)

Jag har tagit tagen av en Engelskblogg, så frågorna är på Engelska, men hoppas att det nt gör något :3

  

 

______________________________________________________________________________________

 

tag questions:


MAKE UP  
blush or bronzer: blush
lip gloss or lipstick: lipstick
eye liner or mascara: mascara
foundation or concealer: concealer
neutral or color eye shadow: neutral
brushes or sponges: brushes

NAILS
OPI or china glaze: OPI
Long or short: between
Acrylic or natural: Acrylic 

BODY
perfume or body splash: perfume in winter and body splash in summer
lotion or body butter: body butter


FASHION
jeans or sweat pants: jeans
long sleeve of short: short
dresses or skirts: dress
jacket or hoodie: hoodie
forever 21 or charlotte russe: forever 21
abercombie or Hollister: I don't know

HAIR
curly or straight: straight
hair spray or gel: hair spray
long or short: between
light or dark: both
 

RANDOM
Rain or shine: shine
Summer or winter: both
Fall or spring: spring
Chocolate or vanilla: vanilla


Av Filippa Andersson - 20 juli 2013 10:25

Hejhej, nu tänkte jag göra en bildbomb! Jag tänkte ha med sånna hära bilder som det typ står citat på eller vad man nu ska säga, så jag har altso INTE gjort bilderna själv x) Hejdå! <3

Presentation

Hej! Jag heter Filippa och jag är 12 snart 13 år, jag gillar fotboll och truppgymnastik

prata med datorn!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards