Filippas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Filippa Andersson - 29 oktober 2013 21:00

Hej, idag har jag haft en toppendag! <3 Jag har varit på busfabriken med min kompis och massa små barn :* Skiiiiiit kul! 
Så nu är jag ganska trött, nu sitter jag och snapchatar och lyssnar på musik och skypar med cp människor  

Det hära vart ett kort inlägg, men jag kände iaf att jag behövde göra ett :)
Vi hörs någon gång! Puss pårej! :**************************************************

   

Av Filippa Andersson - 18 oktober 2013 16:37

Men hej bejbs! Idag så har jag vart iskolan, såklart.. orkar nt vad vi gjorde men det har varit en ganska chill dag          JAG ÄLSKAR FREDAGAR!   <3333


I kväll så ska vi fixa mitt rum, måla osv... Sen i morgon vet jag inte vad jag ska göra, oh på söndag ska jag åka hem till min mamma 


 Men puss och hej :*

              

Av Filippa Andersson - 12 oktober 2013 21:27

Hej, äre bara jag som serriöst HATAR när folk kommer in i rummet utan att knacka?!??!?

Eller typ när en förelder kommer in  i rummet och ska säg att det är mat typ, och så går dom utan att stänga dörren! Så sjuk irriterande! För då måste man lixom resa sig upp och gå enda fram till dörren och stänga, så sjukt anstängade ;)   

Nämen, kan dom inte bara lära sig att stänga?  Livet skulle bli såååå mycket enklare! :* Men nu ska jag gå oh hämmta något att dricka, men vi hörs puss puss :*** 

Av Filippa Andersson - 5 oktober 2013 16:47

Hej! Jag tänkte visa några bilder ifrån när vi va i Turkiet! Vi va där i en vecka, det va en helt awesome vecka! P.s alla bilder har jag tagit :)

[Bild]

Presentation

Hej! Jag heter Filippa och jag är 12 snart 13 år, jag gillar fotboll och truppgymnastik

prata med datorn!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards