Filippas

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Filippa Andersson - 13 mars 2014 15:36

Hello alla fina människor! C:

Igår hade jag nationella prov i engelska, och det gick faktist ganska bra...  

Nämen, skämt o sido (säger man en så?) Hahhahaha, jaja iallafall så gick det ganska bra, och imorgon är det skriv skiit grej påi engelska (som gå hör till np) Jag kommer säkert att faila på det, men aja   


Och det ska börja en ny kille i våran klass, han heter Max. Och han skulle tydligen komma och hälsa på imorgon, och sen så skulle han börja på måndag! Och alla i klassen fick reda på att han skulle börja i vår klass idag, alla är typ as spännda! HOPPAS ATT HAN ÄR SNYGG, HAHHAHAHHA

Det var typ det första som Meja frågade, -ÄR HAN SNYGG???  :DDD

Men sen började jag, Meja och Wilma tänka på hur han kanske såg ut (för ingen känner typ han,tror jag)

Och vi kom fram till att han ksk var jätteeee kort, och sjukt tjock, och hade jätte stora skor, sen så byxorna typ uppe vid naveln, och en rutig skjorta istoppad i byxorna och hängslen, och att han typ hållde på att bli flintis och att han hade en lite hatt! HAAHAHHA, hoppas att han INTE ser ut såå   

Nu ska jag snart äta PANNKAKA    Sen ska jag dra och tränaaaa :D


MEN HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Filippa och jag är 12 snart 13 år, jag gillar fotboll och truppgymnastik

prata med datorn!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards